wtorek, 13 października 2009

IWAGUMI.

Hej!
Jak obiecałem, tak czynię. Wystartowałem nową aranżację, póki co wszystko wygląda ładnie, pięknie i w ogóle och-ach. Cały ekwipunek pochodzi z poprzedniej aranżacji. Zmiany zaszły tylko w nawożeniu, zacząłem podawać ProFito z Easy Life`a, okazjonalnie Ferro(także z EL) i Classic z Aqua Art`u. Na pierwszym planie posadziłem UtriculariaGraminifolia, na drugim Pogostemon`a Helferi, a na samym tyle RotalaRotundifolia. Widzę, że rośliny zaczynają rosnąć po przesadzeniu i przycięciu. Ujęcia od frontu nie będzie, bo nie wyszło zadowalająco. Umieszczę takowe za kilka dni.
Badis`y wróciły do sklepu, niestety były zbyt młode by określić płeć, a konkretnie samicę i wciąż się 'ciachały'(widać 2 razy trafiłem na samca), co było dosyć męczące dla obserwatora. Na ich miejsce przyszły Kiryski Karłowate (Corydoras Pygmaeus).
W domu pojawili się nowi mieszkańcy, współlokatorzy nabyli właśnie dwa kocurki Norweskich Kotów Leśnych. Prezentuję póki co jednego, drugi jest jeszcze zbyt nieśmiały by pozować przed obiektywem, ale lada dzień pewnie da sobie coś pstryknąć.
Kolejną nowością jest próba emersyjnej uprawy roślin, póki co w małym pojemniczku, Hemianthus i Pogostemon na Aqua Substrate`cie Aqua Art`u. Oświetlenie słoneczne, a w pochmurne dni lampą znad akwarium. Pożyjemy...zobaczymy co z tego będzie.
Na teraz to wszystko. Życzę dobrej nocy i trzmajcie się ciepło, robaczki!
MacieJ

1 komentarz: