piątek, 12 lutego 2010

Idzie nowe.

Witam.
Odwiedzając dziś jeden ze znamienitych wrocławskich sklepów zoologicznych, a właściwie to sklep akwarystyczny, dałem się wciągnąć w substrat spod znaku srebrnego worka, wersję II. Konkretnie to dałem się wciągnąć w sidła jego producenta, będąc ciekawym faktycznych, spektakularnych efektów tegoż podłoża. Nie będę ukrywał, że to co owa firma propaguje wywarło na mnie WIELKI wpływ, tak jak i osoba samego guru. Barierą nie do przejścia była cena, ale cóż, raz kozie śmierć. Jeśli mam się doczekać pięknego akwarium przy pomocy tegoż substratu-idę w to! Tak desperacki krok podyktowany był problemem z substratem polskiego producenta, na którym Utricularia Graminifolia rosła pięknie, zarosła nawet całe dno, ale razem z glonami zielonym, których ilość na Utricularia`i sięgała nawet 50-70%. Dodatkowo zaopatrzyłem się węgiel aktywny do zmielenia na pyłek-na dno, Nitrate Minus Pearls spod znaku Rozwielitki dla prawidłowego rozwoju i funkcjonowania bakterii i pięknie opakowane bakterie do akwarium. Dlaczego pięknie, a bo sprzedawane w szklanych ampułkach-prezentują się bardzo oryginalnie. Producent dedykuje je akwarystyce morskiej, ale śmiało mogą być także wykorzystywane w akwarium z wodą słodką. Jeszcze tylko skompletowanie roślin i możemy zaczynać. Zdjęcia pojawią się z pewnością, więc zachęcam do odwiedzin.
Pozdrawiam,
Jadrowski Maciej-MacieJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz